با من بمان

با من بمان

بامن بمان ‎ می خواهم درفضایی که از عطرتن توآکنده است نفس بکشم‎ بودنت را حس کنم ‎ حتی اگر سایه ای باشی برقلب شکسته ام ‎       می خواهم چشمانم رافدای آمدنت کنم تا بیایی‎ بهانه ای باشی  برای زنده بودنم نفس کشیدنم ‎ خوب من ‎ بامن بمان ‎ کم رنگ به اندازه تولدِ شعری عاشقانه‎‎

 

کاش بیایی باانگشتانت به رسم کودکی چشمانم را بگیری درگوشم بخوانی ازعشق ،ازروزهای خوب ازآمدن بهارو رفتن سرمای سخت تنهایی گونه ام را ببوسی و بگویی من آمدم دیدگانت را بازکن

احساسم را تسخیرنگاهت کرده ای‎ واژه واژه شعرهایم‎ شده ای امروز به افتخار تو ازتو ازاحساس عاشقانه باتوبودن مینویسم‎ تاشاید بخوانی و لبخند بزنی و باز‎بگویی توهنوزدیوانه ای ‎ ومن عاشق همین دیوانگیهایت شدم ‎



نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت13:01---27 خرداد 1393
زندگی با تو مثل شعره...!قافیه هاش با من تو فقط ردیف باش.دست جیغ هورا به افتخار تکدونه آجیم
پاسخ:فدای مهربونی هات آجی جونممممممممممم.عاشقتمممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 26 خرداد 1393 ] [ 11:25 PM ] [ ]
[ ]